Project secretaresse – Maasvlakte
Dienstverband:
24 uur
Heb jij ervaring met het verwerken van Administratie? Ben jij handig met computer? En ben jij op zoek naar een parttime baan? Lees dan snel verder!
Over deze werkgever
Jouw nieuwe werkgever is een wereldwijd energiebedrijf dat op grote schaal energie opwekt, verhandelt en verkoopt. Zij kopen, slaan op, vervoeren en leveren ook grondstoffen zoals aardgas, LNG en steenkool, en energie-gerelateerde producten.
Wat ga je doen?
Je gaat de volgende werkzaamheden verrichten;
• Je bent verantwoordelijk voor het agendabeheer en de verwerking van de gegevens in het systeem;
• Het aanmaken van mappen voor het op orde houden van de administratie
• Het verzorgen van rapportages via Excel
• Het inplannen van afspraken op diverse locaties
• Follow-ups prioriteren
• Het digitaliseren van documenten
Wat neem jij mee?
• Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
• Je bent in het bezit van eigen vervoer
• Je bent bekend met het Ms Officepakket, share-point en teams
• Je bent handig met computers
• Je hebt een flexibele werkhouding
• Je hebt ervaring in een soortgelijke functie
Wat bieden wij?
• Een baan voor 24 uur, waar de dinsdag een must is
• Een tijdelijk contract met kans op verlenging
• Een salaris tussen de €2500 – €3500 afhankelijk van leeftijd en ervaring
Meer informatie
Heb jij interesse in een baan via Rockx Professionals? Neem dan contact met ons op.
Diverse functienamen: Office medewerker | Administratief medewerker | Secretaresse
Solliciteren bij
Bij interesse of verdere vragen kun je contact opnemen met Gaby Groenendijk via g.groenendijk@rockxprofessionals.nl of op het nummer 0657827434