Dienstverband:
40 uur

Solliciteren

Ben jij onlangs afgestudeerd? En klaar voor de eerste mooie stap in je carrière? Zoek je een uitdaging met veel afwisseling en doorgroeimogelijkheden? Lees dan snel verder!

Over deze werkgever

Onze opdrachtgever is een logistieke dienstverlener die wereldwijd opereert. Ze zijn de dienstverlener op alle vlakken van de Supply Chain en zijn gespecialiseerd in de afhandeling van zee- en luchtvrachtzendingen over de hele wereld. De focus ligt voornamelijk op de sectoren Electronics, Healthcare en Lifestyle.

Wat ga je doen?

Je houd jezelf onder andere bezig met:

• Het aannemen van goederen;

• Het controleren van leveringen;

• Verwerken van pakbonnen;

• Administratie.

Wat neem jij mee?

• Een logistieke achtergrond is een pre;

• Afgeronde MBO opleiding en enige administratieve kennis;

• Je hebt ervaring of enige kennis van Land-, Zee- en Luchttransport;

• Je beschikt over eigen vervoer;

• Leergierig en betrouwbaar;

• Geen mogelijkheid tot thuiswerken.

Wat bieden wij?

• Een salaris tussen de €1800 en €2500 afhankelijk van leeftijd en ervaring;

• 25 vakantiedagen, reiskosten (0,21 cent per km) en pensioensregeling;

• Persoonlijke begeleiding met een inwerktraject;

• Doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie.

Meer informatie

Interesse in de vacature als Logistiek administratief medewerker bij een mooie organisatie? Rockx Professionals helpt jou bij het zoeken van passend werk.

Solliciteren bij

Bij interesse of verdere vragen kun je contact opnemen met Gaby Groenendijk via g.groenendijk@rockxprofessionals.nl of op het nummer 0657827434

Persoonsgegevens

PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)

Contactgegevens


CAPTCHA code