Accountmanager – Hendrik-Ido-Ambacht
Dienstverband:
40 uur
Ben jij op zoek naar een nieuwe rol als accountmanager? Heb jij ervaring in het vastgoed? En ben jij in het bezit van een rijbewijs? Lees dan snel verder
Over deze werkgever
Jouw nieuwe werkgever zit gevestigd in Hendrik-Ido-Ambacht. Zij ontzorgen de klanten op financieel gebied zodat zij zich op het beheer kunnen richten. Je komt te werken in een enthousiast en gedreven team van ongeveer 30 collega’s. Binnen deze organisatie krijg je de mogelijkheid om te ontwikkelen en door te groeien.
Wat ga je doen?
Als Accountmanager beheer je na een ruime inwerkperiode op de binnendienst je eigen klantenportefeuilles. Hierin wordt jij door de afdelingen binnendienst, administratie en techniek ondersteund. Verder ga jij de volgende werkzaamheden verrichten als assistent vve manager:
• Het onderhouden van externe contacten met bijvoorbeeld makelaars, notarissen, aannemers, contractpartijen.
• Het voorbereiden en voorzitten van ledenvergaderingen welke veelal in de avond plaatsvinden
• Het voorbereiden en organiseren van besprekingen met VvE bestuurders
• Het uitvoeren van de actiepunten van de ledenvergaderingen
• Het voorbereiden en begeleiden van onderhoudswerkzaamheden met afdeling techniek en onderhoudsbedrijven
• Je bent het aanspreekpunt voor de besturen van de vve’s en het onderhouden van deze contacten
• Het afstemmen met en opdracht geven aan afdeling techniek voor uitvoering werkzaamheden met betrekking tot het technisch beheer
• Het signaleren en rapporteren van nieuwe ontwikkelingen binnen een of meer kennisgebieden en van resultaten en afwijkingen in planningen
Wat neem jij mee?
Je voldoet aan de volgende eisen als accountmanager:
• Je hebt HBO werk- en denkniveau • Je hebt een afgeronde vastgoedopleiding of relevante vve werkervaring
• Je bent klantgericht en hebt een proactieve werkhouding
• Je bent stressbestendig en kan goed het overzicht bewaren
• Je bent goed in organiseren en het opstellen van schriftelijke communicatie
• Je hebt inzicht in de wet- en regelgeving
• Je bent in het bezit van een rijbewijs B
• Je bent bereid om indien nodig in de avonden te werken
Wat bieden wij?
• Een laptop, auto en telefoon van de zaak
• Een salaris afhankelijk van opleiding en ervaring
• Dagelijks een verse lunch met collega’s
• De mogelijkheid om door te groeien binnen de organisatie
• Een detacheringscontract met uitzicht op overname
Meer informatie
Heb je interesse in de functie als Accountmanager? Neem dan snel contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Rockx Professionals helpt jou graag met het vinden van een nieuwe baan.
Solliciteren bij
Bij interesse of verdere vragen kun je contact opnemen met Gaby Groenendijk via g.groenendijk@rockxprofessionals.nl of op het nummer 0657827434